Hubstaff - Det enklaste sättet att spåra anställdas arbetstimmar
När du hanterar dina anställdas tid och aktiviteter kan det vara svårt att veta när du slösar tid. Om du har ett hektiskt företag kan dina anställda behöva hjälp med att spåra sina arbetstimmar, särskilt om de arbetar med flera projekt. Vi är det enklaste sättet att hantera dina anställdas arbetstimmar, så att du kan hålla huvudet högt och fatta klokare beslut om ditt företag.
Vi skapade Hubstaff eftersom våra användare behövde hjälp med att spåra sin tid och produktivitet på ett effektivare sätt.
Använd Hubstaff för:
- Online tidrapporter och uppgiftshantering
- Online löneutbetalningar
- Övervaka din plats
- Spåra timmar spenderade vid skrivbordet
- Spåra anställdas tid ute på fältet
Hubstaff har använts av över 16 000 företag, såsom:
- Microsoft
- Teamwork
- Basecamp
- Asana
- Hubstaff Tasks
Vi har också planer på att integrera med Jira, Trello och mer.
Observera: Denna app är för närvarande i beta och vi uppdaterar den kontinuerligt.
Användarrecensioner om Hubstaff Time Tracker
Har du provat Hubstaff Time Tracker? Var den första att lämna din åsikt!